Monday, October 28, 2013

死賓佬

賓佬真係好乞人憎,加上我老婆個 PK  賓佬上司,更覺賓佬衰格。

 不過,物必先腐而後蟲生,人必先自侮然後人侮之,唔係我地政府咁,我地要比人蝦到上心口?

甚麼不為個人過失道歉?我頂。你唔出聲,真係承認這是槍手的個人過失?我不敢苟同。槍手如果上左架車,九秒九極速殺晒人質,咁都算。事實擺在眼前,首先點解槍手要脅持人質,唔多唔少係你地賓佬政府的問題。呢個唔當係問題,你話係社會問題,咁都算,但係擺到明三番四次 有機會去救人,而結果救人時雞手鴨腳玻璃窗都扑唔爛,最後攘成今次慘劇,咁呢個唔係你地政府,政府下的警方問題,又會係邊個問題?我真係唔明白。

阿爺出兩句聲,咁又好似著緊D。卑躬屈膝,返到來還大示宣揚做過乜做過物。哈哈,乜真係有做過野嗎?

"I talked to the chief executive of the SAR - I'm sorry and I apologise, the name escapes me at this point in time - wherein he explained their perspectives and I explained our perspectives."

甚麼?SAR,連HKSAR也唔係!人地講到明識你係老鼠!

過了幾日,人家話向當地華商籌錢賠償,我地政府話這算是一個好進展。有無病呀?華東水災日本海嘯,就話籌錢振災。今次你賓佬不道歉,就連賠錢也不是政府出,真係一D責任都無喎!

人家「以華制華」,我不知問當地華人籌錢,係指當地投資的華人,還是當地的賓藉華人,不過無論點都好,你係當地華人立場,點解要負呢個 賠錢的責任?如果係當地賓藉華人更慘,原來入左藉,人家都唔當你係自己人。Anyway,呢個係以華制華的分化華人行動,並不是甚麼好進展。

CY,你口口聲聲愛國,但任由人家魚肉,任由人家分法,你有賓周的話好應該做番D野要賓佬代清楚。

不過作為一個香港人,我唔知對你無期望,我係對你,及你的政府失望。

Tuesday, October 22, 2013

電視風雲

剛過去的星期日,你有上街遊行嗎?

近年來,很多人都話香港人盲目指稱商人為奸商,真的嗎?發到牌與否,金錢上的既得利益者(如果有得賺的話),當然是商人的一方。但政府這個決定,在廣大市民眼中並不單純商業考慮,遇到關乎公義的事情,市民還是會走出來。

不是七一這類週年活動,短短數日之內也能激發數萬人上街,CY 會否因而腳痛下台呢?

不過於王維基的角度,一直表現刻制。當然啦,作為商人,得罪政府真係無著數,我們怎樣作「政治」詮釋,他都置身事外,「天真」地認為唔關事,真的嗎?

會否來過反高潮:我‧唔‧玩

不過他也騎虎難下,這樣做市民也不會放過佢,除非,他的 plan B 係天下無敵。

今次3揀2,其實令人忽略了一件事:點解這次免費牌照,不是用大氣電波,而是靠網絡用機頂盒來接收?

一直以來,我也有個疑惑,如果用機頂盒的話,為何要拿取牌照?點解我會咁諗,因為 Apple TV。你買個 Apple TV,也是一個盒仔,你透過這個盒仔買節目。如果免費送出這類盒仔,當中有收費節目,也有不收費節目,這樣更勝於機頂盒的免費電視牌照!

Apple TV 可以係香港賣,點解這類運作模式來做電視不可行?

要取得大氣電波的免費電視牌照,就是要在無線的廣告收入上分一杯,但既然這個免費牌不是大氣電波的牌照,拿來幹甚麼?

電視台出自家機頂盒,電視台作為製作公司提供節目,電視台做埋廣告公司,一條龍式搞掂!
 
其實玩機頂盒,可以更好玩,例如用機頂盒把節目 share 去屋內其他手機、平板電腦,比起你睇無線更方便!亦可透過手機、平板,把機內資料輸出去電視機。從中植入廣告,會否是一大殺著呢?

拿個不是大氣電波的免費電視牌照來幹甚麼?