Monday, June 14, 2010

著數

其實,甚麼是著數?
賬面上看似付出的金額低了,為之著數?恕我不敢苟同。
大家有去過黃金買零件砌電腦嗎?去到黃金格下價,你會發覺不同產品在不同商舖的標價也略有不同。某些舖頭某些產品便宜一點,但另一些又會貴一點。如果你砌一台三千元左右的普通電腦,格勻全場,分開十數間店舖購買所需零件,或許會比你去一間大舖到買齊所有零件便宜一兩百元。
但是,咁樣叫做著數嗎?
你失去的,可能是時間。格勻全場,小則都要一兩小時。
還有,東買一些西買一些,隨時有遺漏,你住黃金樓上就無乜所謂,但大部分人都唔係咁掛。
還有很多風險。例如左一袋右一袋,稍一不慎跌了兩件,得不償件。
當零件有問題,去大舖很快便可以更換,但去細舖,左試右試驚死你呃佢。試過朋友係旺角買電腦零件,有問題我陪佢拿去換,去完旺電仲要指你去金雞到試一大輪,搞餐死煩到嘔先換到,真係頂佢個肺。那件只是百多元的 RAM。
所以我覺得著數,唔係剩係睇賬面個銀碼。你可能唔信自己會咁黑仔,但當你真係黑仔起上來,你要記住當天你無視當中的風險而去擺著數自己犯賤,唔好下下怪別人。
人人都以為自己精甩尾,人人都想自己攞盡著數,如果有「著數守衡定律」,咁「蝕底」發生在哪兒?大家諗一諗。
有時你著數一下,大時人家著數一下,咁樣先會平衡。

1 comment:

BryannaR22369 said...
This comment has been removed by a blog administrator.