Friday, December 24, 2010

扭曲

其實,我算唔算越來越心理不平衡。

以前,港人滯留泰國,澳門派包機去,香港反而沒有,內心不斷咒罵政府,不理市民生死……

現今,英國大風雪,政府研究派包機去,心諗,這個政府有無搞錯?係咪因為有高官子弟滯留英國,不能返來做冬過聖誕,所以就派包機?咁包機除左接班高官子弟、富二代,還會接其他香港人嗎?

一方面,我覺得能讓港人回港與家人團聚,確係好事。但另一方面,我內心確係想著這個政府如何偏幫社會上某些特權階層。小市民的聲音,永遠都只當耳邊風。

點解我會變成咁?這個扭曲的心靈,是如何形成。本性如此?因為這個扭曲的世界?扭曲的社會價值?按適者生存的道理,要活在這個扭曲的社會,必先把自己扭曲?點解有些人可以活得咁好?因為他們有理想?

實在不快樂。

1 comment:

均爺 said...

搵食啫,犯法呀?我想架?