Tuesday, October 18, 2005

無機打

遊戲伺服器瓜掉了,超過一天呢!
死橘子爛橘子,回水呀!

昨日幫火星人練練下工便死了機,哈哈哈。升了八十多個巴仙的,打到勁多寶箱卷和灰鼠卷,希望不會回扣吧……

但聽聞今次死咁耐會有補償呢!

在萊比發現了一個比純冰反更安全的打骨頭方法呢!

冰反後,不要立即集冰,等骨起身,若企定定,再集冰同反佢都未遲。若佢衝埋來,他必定是出重擊,立即過去普攻破佢重!打到佢彈開後,若佢又衝埋來,咁再斬!若佢企定定,先再冰反……

原來骷髏是很蠢的,打開佢後,佢一係企定定,一係衝埋來重擊呢!

再打狼 d,可以咁打。

睇 清楚佢彈開後有無閃,無閃的話佢是無用技能,可以埋去追殺!閃了的話,衝埋來便是重擊,企定定的話一係防一係反。但分不清防同反,所以一係冰反,一係行 埋去,等佢解技能。他解了後,你咁近佢佢仲驚過你,佢必定走開,這時便可去追殺。這招對骨頭和紅骨都有用,但打紅骨不要拉咁遠,太遠的話佢會放箭,唔夠快 去破佢呢,中箭好傷。至於打金骨,就不要追殺了,他懂風車呢,還是好強的風車,食左不死都 deadly!不知為何,金骨的風車是不能防,但我用風車佢又防到,真不公平!是我風車太差還是他的防太勁呢!?仲有,追斬時不要 n+1了,盡快打開佢算。尤其係有甲的,儲技能超快,食了你第一刀,他用技能的話,可能在你打佢第三刀時,他便可防或反了!太恐怖,盡快打開佢再接下一輪 攻勢為妙。

當然,lag 機的話千其唔好打咁狼,打安全波為上……

發覺骷髏原來只是一隻攻擊力強的大笨蛋。骨狼仲難纏,拖很耐會圍,又快……

在花和火星人等介紹和慫恿下,這遊戲不經不覺都玩了幾個月吧?不知大家幾時會停?死橘子很騙錢呢!成日死機、lag 機!但未救出女神又不甘心,大伙兒一起去殺敵有說有笑都幾興奮呢

新任務又快登場,舊任務又諸多阻制,真是……

成日lag機下,無無聊聊走去試下紡職及製衣,都幾過癮,不過太難練了!要做到靚衫,看來要升到幾高級,但這些技能又好難升…

太頹廢了,比著早幾年的我,必定不會花咁多精力去打機。

我的人生充滿缺憾,幾時會找到我想要的東西?或者其實我究竟想要甚麼呢?

每個人的人生都有好多缺撼吧,你地會咁講?

只會話我呢樣,怪我果樣。

但有無人可以從我的角度去想想……

隨口 up 下,唔好當真,哇哈哈哈))))))))))))))))))))))

無人欠我,個世界無欠我,這個世界是美好的……(儘管每天起床,望向天空都是灰色的濛濛的一片)

No comments: