Thursday, March 19, 2009

Laughting and Comedian

《學警狙擊》的 Laughing 哥終於死了,實在死得很唔抵,怪只怪他不是主角吧。
講真,看這劇主要是看謝天華和曲喬偉。陳鍵鋒和吳卓羲?算吧……但偏偏他們才是主角。
雖然我很鍾意Laughing 哥這角色,但真係唔明班編劇諗乜,實在很不合理。
Laughing 哥是卧底,理應在天哥死後便要抽離。甚麼留下來對付孝哥?真是開玩笑,當年的孝哥無權無勢,論資排輩要上位實在未夠班,係班編劇做佢上位,郭sir又會咁好慧眼預知孝哥會上位,要留低 Laughing 哥來應付。

早前看 Watchmen (保衛奇俠),唔知點解我會把當中的 Comedian (港譯笑面俠),唔知點解我會把 Comedian 和 Laughing 哥聯在一起,其實兩人的分別都很大。

想了一會,或許他們相似之處,就是看通世情,但身處這個環景,個人力量實在有限。可以點?笑看人生,嘻哈渡日吧!

Watchmen 內有幾位角色,全部都有正面的刻畫,唯獨 Comedian 全是側面的描寫,倍添神秘。

By the way, Watchmen 真的很好看!如果你鍾意睇有意思的戲,真係唔好錯過。
不過我想入場時很多人也以為是一般動作美式英雄片,離場時屌聲不絕,不少人稱它為「爛片之王」,哈哈哈,你有你鍾意插,我有我鍾意睇。

無乜心機寫感想,第日有心再寫。

一篇有關 Watchmen 漫畫的 blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!C7Aa0u6eEQK.6a9EpVTND9LcnA--/article?mid=1363

No comments: