Thursday, November 15, 2012

結婚

哈哈,不用恭喜我,未到我。

這個年尾很多好日子吧?近月聽過不少人結婚,自己身邊也有兩對好朋友共楷連理。

Suki and Alfred, Joyce and Wesley, Congraudation ^^

與 Suki、Wesley 也是好朋友,四人我皆認識。過往所參加過的飲宴中,最相熟的要算是這兩單。我對人多嘈吵的場合不太熱衷,上兩個月也累得要命,若非多年好友,實在難保我不會放飛機。不過來到熟朋友的盛事,感覺與別不同,那份親切感很實在很溫暖。

哈哈哈,兩對新人的成長片段皆有小弟出現呢!
接下來身邊還有不少好友將步入人生的另一階段,祝願各位白頭到老,永結同心,幸福快樂,身體健康,恭喜恭喜。

成日話自己好殘果個,我一直都話女人有兩個 moments 係最靚架啦,一係結婚,二係大肚,當晚你簡直幸福滿瀉。

娛樂版也有兩隊名人結婚,晶晶剛剛、樂樂盈盈。晶晶剛剛的夠派頭夠豪華?哈哈哈,我較愛看樂樂盈盈的一對。看著湯盈盈的照片,甜絲絲的笑容殺死人了,無法啦,雙喜臨門,簡直是幸福灑滿地。

4 comments:

Anonymous said...

肥仔, 幾時到你呀?你女朋友咁靚又咁好

Anonymous said...

我個成長片段冇你喎..電視先有..

Anonymous said...

太耐冇係度打comment..爭d prove唔到我唔係robot..

deadfatboy said...

OKOK
唔識分,求其啦。