Sunday, November 25, 2012

Touch Mon

隨著 tablet、smart phone 的流行, touch mon 比以前更為普及。有沒有試過在一些沒有 touch mon 的設施誤以為是 touch mon?哈哈哈,都幾瘀。

Mac book pro 新出的 retina display,行過店舖覺得幾正。很順手便用手去摸兩摸,奇怪,沒有反應?壞了?噢,想起來,這不是 tablet,沒有touch mon。

在快圖美曬相,選相時又去摸個 mon,又無反應。店員大聲說出這不是 touch mon,瘀爆!頂,以前去過Kodak Express,真是有 touch mon,原來快圖美是較落後呢 :P

1 comment:

Anonymous said...

我之前去快圖美曬相都係..不過個店員冇大聲話我知..我自己發現左..anyway我覺得個問題唔係我地度..係因為個mouse實在呢得太埋~