Sunday, March 12, 2006

月滿抱西環

哈哈哈,死肥仔,你好無聊呀,又係睇戲。

終於,完完整整把月滿抱西環看了一遍。之前無線播過幾次,但幾次都只是一係看了前面,一係只看了後面,都未完整看過一遍。早陣子見 dvd 賣 $19,買了來看。

先談談港產片「碟」的質素。真不明白,人地外國又係出碟,香港又係出碟,但外國的畫質高很多。香港的 VCD, $13 的還要比西片賣 $19 的差少少,買老翻畫質都好過佢……西片賣 $40 以上的 VCD,畫質比港產片賣 $19 的 DVD 還要好。真不明白,一分錢一分貨?但理論上 DVD 的畫質不是應比 VCD 好嗎?扮 DVD 的 VCD。

這套電影,是乘著當年無線電視劇十月初五的月光當旺而拍吧,還有一套,叫跑馬地的月光。哪套較早?我都忘記了。兩套的第一男女主角都是張智林和佘詩曼吧。 跑馬地的月光我沒有看過,但月滿抱西環很好看。一套很真的電影。各段感情都令人覺得很真。悲傷的,令人心頭不舒服,但不是刻意催淚。甜蜜的,令人覺得溫 馨,但 不是懶係浪漫。

2 comments:

Anonymous said...

我睇完到你睇呀?!..我仲以為你已經成齣完完整整咁睇過哂架添..

星期六係屋企睇..我邊睇我妹邊講劇情俾我聽..好無奈..

Anonymous said...

"突然"令我諗起漏左d野..係咩..咪就係"張智霖"囉~