Monday, March 20, 2006

新寫字樓

終於搬了

上星期五,最後一日在柴灣度過。一上班便執呀執,執咁執……執到夜晚七點幾,散晒。

第二日中午又會新寫字樓執野……

好似無放過假咁,星期一便又上班。

上午依然係執野。

新地方離市中心太遠了,好似無啖好食,午飯叫外賣,是附近的飯堂,味道真係很一般……中午和媽媽去入貨,單單步行來回腳程也要 25 分鐘……

越來越覺得我的生活很糜爛……上班下班……

同事們的生活好像都比我有意義……

有拖拍的便去拍下拖……

有老婆老公的要照顧家庭,有仔女的仲要湊埋仔女

高層更要打理公司吧

有的可能讀下書。

以上唯一我可以做到的便是讀下書吧?不過我覺得,花數萬元去,實在是浪費,為的就可能只是那砂紙吧?但真係有心學的話,咁大個人,自己拿本書,所得到的智識一定會比去花那數萬元所得的為多!問題係,我提不起勁去學野……有 d 乜野我係有興趣?有興趣而又可提起精神去學?

1 comment:

Anonymous said...

當你想看甚麼的時候,你便拿甚麼來看!
即使可能只是一會兒,亦會積少成多。