Sunday, July 01, 2007

愛人

星期六晚,無意中在 youtube 找了《來不及聽妳說愛我》的 MTV,亦因為咁 click 了一些關於楊千嬅的片段收看。


楊千嬅和鄭中基究竟幾時拍拖呢?無乜印象了。這段片雖然矇查查,但仍感覺到他倆的甜蜜。


另一段他倆同台演出的片段


這一段,應是分手後的事情了。感覺原全不同,此情不再

自從知道他們拍拖,都覺得佢地幾有夫妻相。點解會分手,可能只有佢地先知道。很少藝人會咁高調公開戀情。分手後,楊千嬅都無乜緋聞。鄭中基就緋聞多多,但沒有一段承認過吧?

找到所愛的,便不要放手

5 comments:

Anonymous said...

抄我info..收你版權費架..你睇下你抄左我幾多句..

------------------------------------------------------
因為一個來不及聽你說愛我既ktv..所以睇左好多楊千嬅既野..

究竟當年楊千嬅同鄭中基拍左幾耐拖..係幾時既事..好似唔太清楚..

只記得曾幾何時jessica同楊千嬅同樣有一個男朋友叫ronald..

今日睇番佢地一齊既片段..突然覺得好sad..

撇除邊個值唔值得邊個同佢係埋一齊..

愛人..一篇報導..一個好唔清楚既video..依然睇到我喊..
------------------------------------------------------

deadfatboy said...

得鬼閒抄你 info……
我都唔知 jessica 有個叫 ronald 的男友
不是我找來不及聽你說愛我的 mtv,你都不會看到,應該是我收錢才對!

Anonymous said...

咁依家好明顯係我寫左係info然後你先打係od..仲唔係你抄我..而且我夠send過link俾你啦..如果你要收我錢既我都應該收番你錢..所以個度應該無數..但係你抄我info就係你唔o岩!!

deadfatboy said...

坦白講,這篇野係看你 info 前我已打了,只是未 upload 上去,你不信也罷,就當是我抄,就當是我唔o岩。

哈哈哈?Plagiarism?要踢出校啊。放馬過來。

Anonymous said...

算罷..我已收到版權費了~~