Sunday, August 23, 2009

早晨呀

早晨呀
星期日,我實在很想很想可以睡多一會,無奈六時多便已醒來,係張床到hea下hea下都不能再入睡,七時多便起來。
去了運動場跑了幾個圈。我也忘了上一次跑步是在何時。上星期日病了。再之前,好像連續數個星期日的早上也不好天氣。太耐無跑,今日跑得很差,很辛苦才完成五個圈……失敗。
回家看轟轟戰隊。比上一輯的魔法戰隊好看。但是上一輯魔狼騎士的狼戰凱撒實在很有型!我也有過買下來的衝動。這一輯的機械人實在太核突,勝在夠大堆頭,推出一大堆玩具,做父母的荷包可肉痛?
之後去戲院看了超鼠特工,以為會好好笑,其實都唔係咁好笑。我看廣東話版,D爛gag我真係笑唔出,或者看英語版會好一些。同場很多一家大細去睇,但我也聽唔到小朋友笑……最好笑的位,我已在trailer中看過,再看唔多笑得出。
反而片頭的3D版咖啡貓幾搞笑,唔知幾時上?這是3D動畫版咖啡貓,真是卡通片內的造型,不過變為3D吧!戴著立體眼鏡看真係很3D!記得之前電影版咖啡貓,那隻死肥貓真係好鬼核突,性格都同卡通片唔同。
這套咖啡貓又會是最精采的已經在trailer出現了?
經過多次戴立體眼鏡看電影的經驗,我發覺看這類電影,比平時坐前一些,3D的效果會更好!
想起荃灣開了一間Burger King,於是去醫下肚。多人得很,一個人去快餐店都搵唔到位,算吧,去別處食。香港人講新鮮感,新開張自然多人,之前我去鬧市的Burger King都無這次荃灣般咁好生意。
好無聊,無所事事在條街到遊蕩了數小時,果到行下,果到睇下,在豐澤對住d雪櫃都好細心研究一番,店員以為我是很有意圖朴槌購買的客人……我都幾想買,唔多like屋企個雪櫃,但又未壞算數啦……去了另一間店舖看高清電視,原來價錢都平了不少……又去公園行左一陣,好鬼熱,睇住d汗水一粒一粒咁由毛孔o即出來……好係唔係好耐無試過星期日係荃灣四圍走?今日覺得荃灣有很多菲傭。力生附近全被菲傭佔據了。
突然想起,之前話過想去LOHAS PARK看看有乜咁架勢,忘記了……算啦,夜了,回家起飯。
上班時,很想快d放假。
放假時,我又無所事事唔知為乜。
究竟為乜呢?
因為我是悶蛋?因為我是宅男?
我的人生……
我是一條咸魚。

1 comment:

花花 said...

你唔係咸魚呀~~~加油加油!