Sunday, August 30, 2009

雜扒飯

星期六放工無聊,四圍遊蕩,蕩下蕩下見肚餓,入了一間看落去很 up dup 的茶餐廳食晚飯。
不知食乜好,看見餐牌的雜扒飯,想起以前我想幫襯的特式快餐店的雜扒飯。
(無錯,係特式快餐店,是不是很有特色呢,哈哈哈哈)))))))))
叫了一客雜扒飯黑椒汁。雖然都幾好味,但都不是以前那家快餐店的那種味道了。
幾個在這個社區活動的朋友,都對那家快餐店有些回憶吧。
還記得臭機最鍾意那個吉烈豬扒飯,配茄汁。那個茄汁真是很特別,未曾在別家試過有類似口味的。
我覺得所有炸物都很掂!我最鍾意炸雞脾!
可能近年港人講究健康,現在就連大家樂大快活也不是時時都有炸雞脾。
記得以前讀中學,夏令時間放學已是一時十五分,已經頗肚餓了。但很多時我也回村幫襯那快餐店,我還是行返去,去到都差不多兩點,簡直餓得要命,那客飯倍覺美味。
以前,十多年前,那個雜扒飯價值$25,今時今日,茶餐廳食一個雜扒飯,要$44……其實大家用料差不多……勁薄的cheap牛扒,再加勁薄的cheap豬扒,同埋雞扒,雞扒無得片薄吧,hahahahaa))))),還有一條腸仔,應該不是廚師腸。

舊村重建,那個舖位現在已變成球場……

2 comments:

機 said...

特式的吉烈豬扒飯好正,到而家都好懷念,那個茄汁的味道還未能在別處嚐到。

真想再試一下那包含著童年回憶的味道~~

gaimuk said...

我讀中學時都間唔中去特式食飯. d裝飯既紙盒簡直一絕

另一間經常幫襯既係天寶, 呢間野仲健在吧? 唔知仲捱到幾耐...