Sunday, May 09, 2010

扒王之王

上星期看電影前,大家一起在青衣城食晚飯。這個時間,青衣城實在多人得很,又不想食Mcdonald等快餐店,於是去了不用等位的扒王之王。
記得多年前,應該是大學畢業前,Final Year Project 的 Presentation 之後,與一大班同學也來過這兒食飯。質素係點實在無乜印象,斷估是不過不失吧,極好或者極差的應該會印象難忘。多年無幫襯,這次就令我印象難忘了。因為實在差劣得很。又一次驗證,不用等位,其實是有原因的。
去到 reception counter,那位看似經理的大叔用訓示式的語氣要大家等一等,然後是命令式指示我們六人就坐。落單時店員態度惡劣。講真,如果去茶餐廳,就算是銀龍、翡翠等貴價茶餐廳,店員用這樣的態度我其實不太介意,但實情是近幾年,以我所見,就連一般平價茶餐廳,店員也不會如此「招呼」客人!想一想,那是扒王之王,還不是普通扒王之王,青衣城那間是較貴價的!一份最 cheap 最 cheap 的扒,計埋加一的話成百元!
我都睇得出店員人數太少,但都無理由對住D客黑面,你要黑面同你老闆黑面啦,又唔係我唔請人令到你做到隻狗咁。又有可能門口個大叔都係咁,都唔可以預期店員有乜服務,上樑不正下樑歪。
當時心想,算啦,或者味道不錯。掙扎緊要不要食一些較好的扒,尤記得兩三年前伯伯推介的窄身厚切確是不錯的,價錢好像是$138。但現今也變成$178。算啦,如果叫了貴扒,加上唔好食,加上服務差,可算是三重打擊,食野也要講心情吧,這樣的店員已令我食慾減去幾成了。叫了最cheap 最 cheap 的一款牛扒算數。
一上菜,確是唔多掂。肉眼扒薄切切,大家樂大快活早餐那塊薄牛扒還為好食!頂!
這間青衣城扒王之王以被大家blacklisted。
要食平價扒,去銀龍、翡翠、大家樂、大快活,甚至求其一家茶餐廳都較為好食,又唔駛睇店員黑面,食起上來也暢快D。要食貴價的,Outback、Ruby Tuesday、Mr Steak 等等好食得多。其實 Mr Steak 最 cheap 那些價錢在一百頭的套餐已好食過扒王窄身厚切。兩百樓上果D扒王簡直無得同人比。Ruby Tuesday、Outback,除了扒好味,配菜都好正。為乜事要來青衣城扒王之王受氣食垃圾?絕對唔會有下次。
下次我們睇戲前食飯,還是預鬆一點時間。同埋做一些功課……原來係openrice,這間扒王的評價簡直是「極品」。
有朋友一肚火,第二日立即在 openrice 上留言:

No comments: