Saturday, May 28, 2011

混吉日記

早前去旺角西洋菜街其中一間百老匯電器,實在有趣。

相熟的朋友都知我想買 Tablet,都講了很耐,但一直也沒有行動,其中一個原因是因為我不鍾意 iPad 系列需要使用 iTune 及不可直接插入電腦當 USB storage 來傳送資料,所以我對 Android 較有興趣 (不過原來也不是所有 Android 機款也可這樣做,最少 Motorola Xoom 是不能的)。iPad 很多地方也有擺放 demo 機,但 Android 的則很少有 demo 機放出來,我又未至於無賴到欺騙售貨員拆部新機給我試完一輪後然後唔買,加上其實並非必需品,所以無就無啦。

早前出到旺角,可能 Tablet 實在大熱,見百老匯也放了 demo 機出來,像手提電腦般放出來供客人摸一摸試一試。哈哈哈,當然要試下。

試了一會(不夠一分鐘),我身旁站了個售貨員。唔出聲,只是企係到。又無問我有乜事要幫忙,我以為我可能阻住佢拿貨之類,於是便走開。我一走開,他也走開了。

在店內轉了一個圈,眼見那幾部 Android 機無人去試,我又走埋去試下。又試了一會,同一個售貨員又企係我身邊,粒聲唔出,我望望佢,又望望四週,看看是否我阻住其他想試機的客人,又不是,身旁沒有其他客人。看來他是想趕我走,我無理佢繼續試,佢依然企係到。

終於我按奈不住,望住佢,裝傻扮懞,我問佢:「有乜可以幫到你?」,他打左個突啦。

我再問:「不如你幫下我。」

那部機,唔知點解設定了一種怪語言,我懷疑是西班牙文,於是我叫個售貨員幫我轉回英文或中文。

點知……佢都唔識搞。

再問了一連串問題,佢又唔識答。

大佬呀,雖然我知道高登賣平些少,但如果你 serve 得我好好地,即時幫你買真係無乜所謂。

這就是香港的服務業?對答間,我覺得我態度仲好過佢,家下係我賣野定佢賣野呢?有D野其實我網上都聽過下,不過想再問清楚 confirm 下,但佢毫無概念,亦都無意圖叫其他售貨員幫忙解答。沒有態度,沒有專業知識,咁都得?

可能香港的售貨員寵壞了,反正現在不少豪客唔 care 服務態度,放低錢拿拿聲收貨放入行李箱走人。

是我錯,我太挑剔嗎?哈哈哈哈)))))))

結果我當然沒有幫襯便走人啦。無錯,我是來混吉的。

No comments: