Monday, April 28, 2014

米田共

隨街疴屎!第一次聽到這類事件時,實在十分驚訝。但幾年以來,已經聽過不知多少次,漸漸都習以為常。我是否已經懂得「包容」呢?

這次事件,最初聽到的時候,我的反應是:「哦,又一單」。

慢慢地引起不少罵戰,很多鳩人出來發 up 風,我發覺,我還是不懂得去「包容」的。

我要爆啦!對別人「包容」,那麼我們又能否以「包容」為擋箭牌?

趕時間見無車經過,於是亂過馬路,誰知躲在暗處已早有伏兵,斷到正一正,無法啦,等住比罰款。我們又可否以「包容」向發官求情?

「做乜要搞到D細路仔咸晒咁可憐」。

食環處拉小販阿婆時,都搞到人咸晒,係咪可以放佢一馬?

想起昨晚廉政行動,張國強話「貪污就係貪污,唔理金額多定少……試諗下咁樣咁樣咁樣,發展下去成個社會都係咁,咁就唔係一件小事。」

再咁下去,的確唔係一件小事,香港地,真的變成遍地「黃金」!

法理上,確實容不下「包容」。情理上又可行嗎?至少,這不是我的情理。我不是一個嚴守紀律的人,但總有個底線,就是不可以影響到別人。例如我會在地鐵車廂飲水,口喝嘛,但會小心 D 別弄污地方。但我絕不會係地鐵車廂內食魚蛋粉,因為我知道咁樣做,無論有幾小心都會唔多唔少弄污地方!如果飲水期間有職員埋來係都要罰我錢,唯有認衰仔,因為真係唔 arm 規舉,佢要嚴格執行都無法。(幸好還未試過飲水比人捉去罰錢 :P)

公德心,就係咁簡單,一顆為人設想的心吧。算啦,同某些人講只會晒氣。

又或許,很多鳩人眼中的「包容」,只係對某族群適用。實在令人作嘔。古有崇洋媚外,現今是變成崇共媚陸吧?這樣又是不是種族歧視呢?噢,實在政治不政確,我們可是血濃於水,同一個種族呢。我的驅殼留著這種血,但我的靈魂實在不想作為這個族群的一份子!


小學時,我們上課時得知很多很多先人輝煌的成就,年少無知的我,都有幾分自豪。十多歲開始我就諗,點解來來去去都係講緊數百年前甚至數千年前的事,現今又有甚麼值得我們驕傲?有些外國人都對中國文化深感興趣,但他們感興趣的,絕不是近百年間中華文化,而是遠古時代的!

我想現今社會,南韓較中國更為孔儒!

這班滿口包容的賣國賊,希望在我有生之年能夠看到你們折墮仆街冚家鏟。有你們的一日,毋須談甚麼近代中國的輝煌,掛上「中國人」這名號只會讓人感到羞恥。

無錯,你地不止係賣港賊,係賣國賊!對上愧對先賢,對下愧對子孫!

與其看見你們仆街,我更想看到這一代中國真的在世界抬起頭來。認真的,不是單靠幾個臭錢!

No comments: