Monday, December 17, 2007

實體化

還記得我嗎?


我我我……我出來啦!

寵物小精靈實體化


大家都是同類,做朋友吧~~~

現在的菓子玩具真有趣呢

**************************************************************
這星期一超累呢︳還有五天呀呀呀)))))))))
晚上在公司,食了一個意料之外的「焗肉醬意粉」。不算是難食,但不是我想像中般。
話明焗,都不似焗,砌碎 d 蕃茄、肉碎,和意粉撈埋吧。
更意想不到,肉,竟然不是牛肉……而是豬肉……掛……

1 comment:

Anonymous said...

望到"牛肉".."豬肉"..同埋D相..仲以為你講緊.."切豬肉"..殘忍..