Sunday, December 09, 2007

遊蕩

星期六放工,到了旺角遊蕩了一會。
朗豪坊今年的聖誕佈置也不錯啊,拍拖的真的要去,很好feel。好似我咁一支公,都係不去唯妙,因為四圍都係一 pair pair,哈哈哈哈)))

去了那間我覺得幾好食的米線到食了一個米線。我覺得差了。之前係荃灣試過一次,我還以為是荃灣那間的師傅較差。這次去砵蘭街那間,一樣覺差了。我懷疑是米線轉了貨源,口感不同了,無咁彈牙,亦無咁滑。定還是是只是咁 arm 師傅心情差?你值得我再比機會嗎?

****************************************************************
又還了這星期的 blog 債~~~

No comments: