Wednesday, July 29, 2009

MPF

我實在黑仔。
早幾個月公司的MPF 經紀上來,說甚麼個市好差,以「朋友」的身分奉勸大家「拍一拍岸」。
講真,我又對個市睇得好淡,很多大公司都話唔掂,又話栽員、放無薪價。
於是我把我的MPF組合在這個低位全部由進取轉做保本。
事隔幾個月,恆指又上番兩萬點。
無奈……
我把口在怨,其實心入面都明白唔可以怪個Agent。但事實上內心確是唔舒服,當然不是因為個經紀。
我都唔明點解有這種唔舒服的感覺。
堅持低位繼續進取,認為入多d貨先回到本的人,當然在笑我傻仔吧。
但實際上,誰人眼光獨到?沒有。
我短期睇淡個市,是因為覺得四圍d公司都話唔掂,覺得個市短期都唔會好。
人家睇好個市,可能是因為覺得香港有大陸照住,或者是甚麼低追高賣吧。
其實,我們這些小市民,說到尾都只是憑感覺。沒有甚麼客觀數據可以用作分析,也不懂去分析。
大家也只是傻仔,不過今次我是輸錢的傻仔。
其實我有甚麼可以做呢?真的沒甚麼可以做。分別是沒甚麼可以做之下賺錢定輸錢。
既然唔到我控制,點解還要咁在意?
我這種心態,實在不宜玩股票。

No comments: