Sunday, July 19, 2009

Transformers 2

早前看了電影變影金鋼之狂派再起。真是爛到爆。

其實第一集我都唔覺得好睇,不過可能是小時候的情意結吧,所以還有看第二集的打算。

第一集我覺得唔好睇的地方,主要是那些追逐、打鬥太長,純粹賣弄特技吧。你放在十幾年前我都可能覺得很新鮮,但今時今日,還是適可宜止啦。博狂兩派所謂高智慧外星生物,來到地球打爛仔交?無計劃無組織,給小朋友睇的卡通版都無咁爛啦。

第二集,依然是兩邦打爛仔交,但比第一集仲要爛。

講真,我睇變型金鋼都係想睇機械人jei,小時候睇卡通也是機械人做主角啦。但電影版第二集,博狂兩派均淪為大咖!

上一集對兩派機械人的描寫都較深入,Jazz 比麥加登幹掉那一幕都有少少難過。今集呢?我只認得上集有出場的柯柏文、大黃蜂。其他新角色都無乜著墨去描寫。星星叫雖然上集都有出場,但今集性格完全不同,像個「公公」,較似以前動畫版吧。麥加登上集霸氣迫人,今集性格又改變了,變得陰陰濕濕,係較似以前動畫gei,但以電影版又係連唔到。

片末的沙漠大戰,真係擺明大美國主義。講到d外星科技咁勁,美軍竟然可以抵擋狂派的進攻?麥加登比人類的炮火射中,表情也很痛苦咁。美軍真係勁到無得頂!

睇左兩集都唔好睇,第三集……
哈哈,我估我都可能會去gei。近年很多時一個人無無聊聊,也會去到戲院求其睇套戲……

No comments: