Sunday, March 14, 2010

戀愛星語

大家知道地鐵有個叫做「戀愛星語」的活動嗎?
不知道?最近有無見很多人在地鐵部機到排隊?係呀,就是因為戀愛星語這活動。
(你地知道果部機叫乜嗎?叫做「e分鐘著數機」呀)
每天在那部機到o都一o都,就會彈出戀愛星語字條,字條上有一些爛gag ,以及一些優惠。例如去某些車站的單程票一張(全是我不常去的車站:東涌、迪士尼、天水圍、坑口),機鐵半價(已收集好幾張留待去旅行時使用 ^^),一些 coupon,如零食物語、龍島、bread papa等。
我一直以為應該很多人都知這活動……但近兩個星期都有朋友問我,我才知道原來咁多人唔知……
很好奇點解你地會覺得我會知?因為覺得我好無聊,一定會走去排?還是我個人仲有乜特質令你地覺得我會知?
哈哈哈,我真係咁無聊走去排隊架。我諗有八成的日子我都有去排……
這活動由大年初一2月14日情人節開始,那天我已經開始玩。在活動推出的第一星期,根本不用排隊。到了第二星期,條隊可能有兩三人、三四人啦。到了第三星期,開始要打蛇餅了。
並不是每個地鐵站也有e分鐘著數機的。我常去的葵芳地鐵站有兩台。但到了第三星期開始便壞了一台!排隊情況實在嚴重。一直到前日都未有人修理好。
有同事話係地鐵特登唔去修理,我初初都唔信,慢慢都信了。眼見青衣又係壞了一部,荃灣又係……都係無人修理。要修理,不用十幾日吧?我見過最長籠有成三十人,如果有兩部機,可能會有六十人排隊?到時地鐵站都會很混亂。

No comments: