Sunday, March 21, 2010

張宇人

今天收看城市論壇,看見一名超討厭的零票當選立法會議員--張宇人。

城市論壇今日討論最低工資。張宇人是代表飲食界的議員,他認為最低工資定為每小時$20是最適合的。當然引來在場不少工人不滿。每小時$20,現時百佳惠康,就連麥記,時薪都不止$20,若真的定為$20,豈不是變相減人工?再者,每小時$20的收入,在香港就算一個人生活也很艱難,若要養父母、養兒女,又怎夠呢?低收入人士放下尊嚴乞求政府立法保障生活,落得如此回應,倒不如乞食再拿綜緩吧!

香港,勞力何價?
張宇人,食屎啦。

最扯火其實都唔係「廿蚊雞」,令我對張宇人更反感的,是他那副咀臉,比曾蔭權更臭寸的咀臉。曾特守,黑面時就黑面到底,擦鞋時擦鞋到底。至於張宇人,大家未看今集城市論壇的真是要快去一看。鏡頭前,張會堆出笑臉,一副慈祥的樣子。鏡頭後,兩邊咀角突然下垂,黑面起來。有幾個 shot 幾搞笑,突然發覺被鏡頭影住,立刻變臉,變成一副笑臉,速度之快相信變臉大師彭登懷也甘拜下風!或許攝影師亦察覺到,於是往後常拍張宇人。通常,攝影師都會把鏡頭對著講者,但這次,竟然不拍台下發言的觀眾,而是拍張宇人。可憐張宇人以為沒有入鏡,堆出個黑臉來,哈哈哈,讓大家可以好好欣賞張的變臉絕技!

既然 cam man 哥哥咁比面你,我都比下面你啦,拿你個名來做標題。有睇這兒的人都知道我無乜用人名來做標題,今次真係好比面。

其實無論支持定反對定下最低工資的,都有不少膠論。例如李卓人話定為$33,只是影響原本時薪低於$33的人士,涉及金額佔營運成本的很少數。真的嗎?假設你係某公司做左10年,人工有$x。較低的職位,人工$(x-10)。如果最低工資,定為$x,或者$(x-1)、$(x-2),而原本人工是$x的你,人工依然是$x,你會點睇?答案大家心知肚明啦。

我唔認為定立了最低工資可以保障到工人,主要是因為香港的老闆太涼薄,少了一份情,少了一份感激之情。無論定為多少,佢總有法子解決吧。大家都加人工,咁咪加價LOR,哈哈哈)))又或者請少D人啦,大家樂麥記無人執枱,大家自己搞掂,好似外國咁。

記得沙士時,個竟真係好差。一句「共度時艱」,很多人減薪、無薪上班、加班無補水。班老闆見到你地咁都捱到,漸漸就加班當例牌,加班無補水係天經地義!有些公司,入職薪金越來越低,假期越來越少,我阿媽做果到甚至現在連有醫生紙拿病假都要扣人工(以前唔駛)!

香港D商人好識做生意GEI。幼稚園學券,咁幼稚園咪去加價LOR ,有了學券,家長又會選一些更貴更好的,可憐一些小規模幼稚園做唔住要執笠。偏遠地區交通津貼,咁那幾條隧道又加價,哈哈哈哈)))))

人工加得快定通脹快?人工減得快定通縮快?每個轉變,結果都會成為商人賺大錢的藉口。
三四年前,過年鞋舖特價,我去買鞋用兩百幾三百蚊。現在差不多款色,同是春節特價,竟然要五六百蚊。但我的人工同三四年前比並沒有 double……你地有邊個的人工同三四年前比有 double???

無用,唔代表乜都唔做。唔做,只會比人肆無忌彈。相信李卓人都心裏有數啦,都要諗定後路繼續抗戰。

好諷刺,係香港努力同回報不成正比。或者咁講,努力的不是要努力工作,而是應該努力炒樓炒股票。但收入低的,又如何炒?係香港注定一世窮??

等政府打救?不如買下六合彩,下期頭獎六千幾萬呀!記住去買啦。

工作了幾年,但一真沒有買股票(其實都唔係,有買強積金,強積金仲係蝕緊錢,仆佢個街)。這一份堅持,很戇鳩?理智上不斷告訴自己,係香港,你唔投資,只會越來越窮!但情感上,我實在唔想咁樣去賺錢。這份堅持,會崩遺嗎?我不知道。

還要堅守自己的一套?還要相信自己的信念?究竟我行的一條路,會找到光明的出口嗎?理智上告訴我……不會。

實在戇鳩!!!

No comments: