Tuesday, September 21, 2010

iPhone4 有感

我沒有買 iphone4 ……對我來說做電話我嫌太大部,而且現在的3G上網我覺得很貴……

近日見阿妹買了一部 iPhone4,記得佢部 iPhone3Gs 也不是用了不久……年輕人真的有錢啊。

原來,都唔係好貴……仲有得賺……

初初上台價數百元,那時回收價很高,放番出去賺很多。近日去Apple Store 又入番一部,仲放番部 3Gs 出去,估唔到 3Gs 依然很值錢,總計仍是賺很多……好過炒股票。

聽講大陸同東南亞對 iphone 香港行貨仍有需求。

聽講阿妹有同事入左10部番來……

想起來,我的手機千二蚊,便宜啊,用了三年多也未壞,我也不打算換。
但到了一朝一日手機壞了,或者我想換手機,這部手機放出去也一文不值,幾年前花的千多元就花了,只是一部係很多人眼中的老土手機。

而追隨潮流,不斷追新型號,買買賣賣,反而不會蝕太多,遇上 iphone 這類,還有賺呢!

突然,覺得自己戇鳩得很!

或者,我真的不適合生於這個時代、這個社會。

念舊、不想浪費、不想製造廢物,這些行為是「美德」吧?有人反對嗎?但偏偏這種人在這個社會就要蝕底。

唔想不勞而鑊,想腳踏實地一分一毫也是自己的努力所賺取,是自己應得的!偏偏,這樣就會蝕大底。

第時教仔,要教個仔生性、長進,就要要教佢炒炒賣賣嗎?

唔算係挨窮,但眼見不少人唔知點樣炒買一番,咁又賺到錢,咁又可以享受更佳的物質生活。說真的,內心不好受。是妒忌吧。

眼見有些人,真係唔知佢做過乜,hea 下 hea 下又可以有權有勢,有錢有面,真係想埋去丙佢一鑊金。

無錯,我係戇鳩仔。

一條不思長進的毒男戇鳩仔deadfatboy在網絡上發up風……

No comments: