Sunday, January 02, 2011

暈噩的週末

暈暈噩噩,又過完一個周末。

除夕晚,與一大班朋友打邊爐。實在抵食,不是任食,八個人,這次每人 $86,任食都無咁便宜,材料也不錯,店員粗粗地,不過好 Nice,service 幾好,好過不少大集團。那就是葵芳千式火鍋,新張期間,免收加一。短短兩星期內大家幫襯了兩次,上次去可能剛開業未有口碑,好多位,這次去,坐無虛席,好在有訂位!

我覺得無論食物和店員都好過稻香。之前同朋友去過荃灣稻香,發覺食物差了不少,都好過任食果D,但同以前比實在差得遠。那些餃細粒了很多!那次去稻香叫醉雞鍋,上次去千式也叫醉雞鍋,但千式足料得多!哈哈哈,一碟醉雞有四粒雞子?那隻是甚麼雞??今次叫豬骨鍋也很正很多料。

打邊爐期間,飲了兩罐啤酒。之後大家上 Wesley 家中玩耍,我又飲了三杯紅酒。不知是飲酒太多還是太夜(近來我都很早睡,很早起),未夠十二點已覺眼睏,倒數完吹下水,趁我還有精神,趕快離開,沒有車,我要行返屋企。

吹水期間爆左很多野,哈哈哈,原來我走左之後爆得還多,錯過了~~~

差唔多三點先訓,十點幾起身,好耐都未試過咁遲起床。不過醒了仍像魂不附體,好似通完頂咁。因為太夜訓?因為飲酒太多?或者是雙管齊下的作用啦。

咁多年來,我都未試過飲醉酒。或者可能係我醉酒的反應與別人不同。我未試過飲到胡言亂語,也未試過飲到四圍嘔,也不會面紅。不過係飲得太多,第二朝會唔願起身。而昨日我成日都魂不附體,下次還是飲少D啦,人年紀漸大,應要更注重健康。

到了星期日,恢復正常。一早起身,睇左兩份報紙,睇左一陣電視,根住睇書睇 document,睇呀睇,越睇越覺陰陰寒寒。天色很差,厚厚的雲,實在比昨天凍了不少。很想去訓,好啦,上床午睡一會。睡了一個多小時,其實不能完全入睡,因為真係覺得好凍,點解咁凍,仲凍過昨晚。一路睡,雙腳都是冰冷的,處於半睡半醒的狀態。聽到電視在播電影胭脂扣。上一次看,都不知是多少年前,內容真係唔記得,但有個很深刻的印象,就是覺得那是一部很好睇,但不合理的電影。不是指當中的鬼魂,而係對如花的處理,太過偏幫如花了,把她講成一個弱者般?真的嗎?某程度上,十二少其實是比如花「帶壞」,她應該是個頗厲害的女人!梅艷芳演得好,係個角色的設定我覺得不合理。少有電影我覺得好睇,但又咁多野想插佢。這種互相矛盾的感覺,實在奇妙。

離開家中,到了葵芳,和我家相比簡直是兩個世界,好熱呀……出到銅鑼灣更加熱。

晚上約了朋友在 Outback 食飯。看看餐牌,價錢和幾年前相比好們人差不多。食材加價,各食肆都加價,這實在難得。

不過都很得出他在其他地方縮皮。例如我們訂了枱,都只可用餐90分鐘……我地未夠鐘但食完野,都趕快要我地埋單。90分鐘好似短左D,其他地方就算限時都有兩小時吧。還有,朋友說餐湯好細碗。無限 refill 的可樂、ice tea 也細杯了。雖然可 refill,但細杯一些,都應該可以慳一點。扒,好在餐牌標明重量,不能像大家樂等把塊扒縮水。點員我都覺得少了,以前店員會自報名字,有事叫佢,每位店員只服務數枱,現在店員四圍走,很忙碌(同是一腳踢,但都仍比那間不知所謂的青衣城扒王之王好得多了)!還有,我覺得少了外藉店員,或許因為近年自由行的入侵吧?上一次去Outback,都好多年前了,可能有三年以上?

席間大家討論了一會飲食文化。我想大家也認同中國的飲食文化,以及烹調方法變化萬千。但究竟點解會咁呢?教授果然係教授,這些見解聽罷後深表贊同!一,有極盡奢華的皇帝,所以有各式各樣的名貴菜式。二,要捱餓。鬼佬唔食內臟,可能因為簡單的烹調法不能煮出美味的內臟。中國人要捱餓,乜野擺得落口都唔好浪費,於是創出多種方法來好好處理。

新一年的第一個週末就此度過。

你地有乜大計?

我的大計?係秘密,哈哈哈哈哈哈))))))))))

No comments: