Thursday, November 10, 2005

我是一名罪人
罪大惡極,不可饒恕!

世上比原罪更可怕,比莫須有更淒慘的,相信便是講真話
或者是在不適當的時候講真話?

世上曾有不少人,便是因為講真話而遭受迫害吧?

為甚麼呢?

哇哈哈哈哈)))))))))))))

因為人類是犯賤的動物!

這世上最開心的人有兩類
1. 有一顆純真的心。遇到任何事都能處之泰然,開懷面對!
2. 心狠手辣,賤人中的賤人。能將自己的快樂建築在別人的痛苦身上。

我這類兩樣都做不到的,唯有在怨一下吧。(路人甲:都不止一下,好多下了……你好收手!)

2 comments:

Anonymous said...

對唔住呀豪哥哥..但係我好似冇迫害你喎..你積極d啦好唔好呀..你睇..又有人讚你啦..呢個世界唔係咁灰jei..以前o個個豪哥哥去左邊呀..我要見到兩年前既豪哥哥呀!!

deadfatboy said...

我不是講你。

只是一點感覺。