Sunday, April 23, 2006

投資

上星期看報紙,有篇報導是關於一個廿多個的青年,在大學時期便開始投資,並且未畢業便已賺了人生中的第一個一百萬。報導更稱呼他為少年股神。現在他的工作亦是和投資有關,他亦建議人應每月投資五千元。

幾個同事更議論紛紛,更稱一位成日投資的同事做少年股神……

近來股市成日升,很多同事都較以前較留意個市呢。大家都有收穫吧?

身邊不少人亦有叫我買股票,甚至有人因而鬧我,不懂為未來打算:「你人工已經低,不炒下股,退休點算……」都明白大家都係為我好,係我思想保守吧。投資,我都有,但只屬較保守的投資,數量不多,只有儲蓄保險。

以前,人類生活在一個以物亦物的年代。漸漸地,出現了金錢。但兩者都係一分錢換一分貨吧。不過投資的過程則不同吧。你付了錢,你不需要理會個運作過程,你想去理會亦無從入手。就這樣,你便不明不白地獲得更多金錢。亦或者糊里糊塗地蝕掉了。感覺很不實在。

有人可能話可以做足準備,看新聞,招股書等資料。但總覺得有錢便可做消息吧?招股書,每間公司都會想集得更大量的資金,招股書當然是有咁好寫到咁好吧?

是我太老土吧?總覺得要經過自己努力得來的錢,才是屬於你。但真不明白,為何我穫得的咁少。每個人都有他的才能,但我的才能在這社會上賺不到錢吧?都係那句,別人做到的我未必懂得去做,但我懂得去做的,亦不是很多人可做得比我好。

要做到一些你喜歡去做,你懂得去做,更能賺到錢的東西,實在困難。

或許我真的不是屬於這個時代。

3 comments:

Anonymous said...

你對付出與收獲的觀點我非常認同呢!
我一直都有抱著這個態度。

Anonymous said...

我覺得做有意義和喜歡的工作,比做賺很多錢的工作好多了!!你就是前者!!很敬佩你喔!

Anonymous said...

你自己本身係一個點既人..你為左種種原因又要係一個點既人..就係呢個問題罷..人同環境會互相影響..你俾環境影響定係依然堅持自己既一套..好在乎你面對既係咩事同埋你係人生既邊一個階段..無論點都好..依家既你係咁就係咁..身邊既聲音係要聆聽..當係對自己原本一套既反思又好..當係對現今社會多一d認識又好..但係始終個抉擇權都係你手..如果人人都係一樣既話..人就會失去自己既獨特性啦..而且始終覺得一個人要有心做一件事先會做得好..勉強冇幸福呀..若果他日既你會投資..就留待他日既你去投罷..不是嘛?!

btw今日有人偷偷地擺左支珍寶珠入我件褸袋度..你信唔信我聽日會光明正大咁擺份assessment係佢枱面?!