Sunday, April 16, 2006

對對對呀對對對

究竟幾時先對完……

點解對極都仲有……

點解會有咁多字……

天呀……

對呀對呀對對對……

>.<

2 comments:

Anonymous said...

今日要去玩..之前梗係要做番d野架啦..
btw你做咩抄我個樣..收你版權費架..
錢我就唔要啦..對多幾疊啦..哈哈!!

deadfatboy said...

枉我幫你對……
係咪要我第時見 d 野 jam 左係第二度,咁就拖慢來做,無謂燒埋第二度,他日自己的東西回來,唔駛同時比 n 咁多樣野壓死……

哈哈哈

我無錢架
唔好收我版權費……
同埋識你咁耐都唔知果個樣係你……我太唔認識你吧,哈哈哈哈)))))))))