Tuesday, April 18, 2006

復活節,假期?

復活節假期終於完結了,但現在比放假前更累……

放假前一天,加班到晚上九點幾鐘,而且還要把工作帶回家。

放假第一天,早上九點幾便起床工作,但工作效率其低,hair 下 hair 下咁,食完飯,再做左一會,便又去睡覺。醒後出旺角和朋友食飯、逛逛。

放假第二天,和同事們去唱 lunch K。好似由新年前已開始講話要去唱 k,但結果到這天才成團。到了同事們唱 K 的老地方,尖東 CEO。記得第一次去時,發現那兒的卡片設計,很像我公司的呢。很久也沒有唱 K,亦都無乜聽新歌,新歌試唱內,十首有九首半都唔識唱。都係唱舊歌好。唱 K後大家散 BAND。步行到星光行商務,想找一本書,一本大陸書,在前一天於旺角尚書房看見,但在今時今日三聯商務已有人民幣一兌一的時候,尚書房竟把售價標為人民幣的一點六倍!實在可惡,當然不給他賺。但結果在商務也找不到那書,算數。看見一本書,書名很正,叫《The physics of superhero》,哈哈,類似《空想科學讀本吧》,一本美國,一本日本。

放假第三天,全日留在家中做公司野,做到天昏地暗……都未做完……

放假第四天,即昨天。很早起床做公司野。數星期前和阿花 judy 等人約好去judy家中整蛋糕 (我去食,哈哈) 和打牌。十一點出去會合食過飯後再上去。雖然不是第一次食芝士蛋糕,但都係第一次睇到人整,原來芝士的份量真係咁高。阿花整了一個「鏡面芒果芝士蛋糕,比街賣的略為細吧,但竟然要用兩大磚芝士,把芝士和糖、魚膠粉等攪拌……芝士蛋糕真係啖啖芝士。很肥。令我想起爸爸的名句:「好食 ge 野就梗係肥!」
阿花整的蛋糕和judy的曲奇都好好味呢。

跟住打牌,伯伯咁遲先來都係為打牌吧?哈哈,四圈都未打完我便要割禾青,輸得太多了……我技術太差吧……第一次打咁大,第一次輸咁多。回到公司和媽媽講開,竟說打得不算大,乘番二就係佢和家人平時打的吧……
回到家中,做呀做……都未做完…
今早五點半便起床搞埋……

很累呀……

1 comment:

Anonymous said...

輸了快走的人叫止蝕,
贏了好多快走的人才叫割禾青啊~~~
^__^"
你是被伯伯害的嗎?呵呵