Monday, March 26, 2007

趣事

公司的爸爸真是幾有趣,以下是一些趣事。

某天我看到大家姐在查酒店房間的價格,閒聊了幾句,爸爸路過……
大家姐:「爸爸,你那頭那間酒店幾錢房租?租五六日左右啦,我家姐回來……」
爸爸:「嘉湖海逸酒店?五六千蚊啦……一個月。」
我:「好抵喎,租個單位也要這價錢吧!」
大家姐:「但租不了那麼多天喎。」
爸爸:「唔緊要,住完後,分租出去,收番七百蚊一晚,連機票錢也賺得番!」
我:「爸爸你真犀利!咁都比你諗到,遲早發達!」

哈哈哈)))))))))))
爸爸真是很有趣

和爸爸媽媽真係幾好傾,莫講話生兒育女,結婚拍拖我也未試過。有時唔知點解吹下吹下,吹下爸爸個女 (四歲),媽媽個仔(四歲,我同佢個仔都有些共同嗜好,哈哈哈……),吹下吹下又吹到我的終生大事,生兒育女,供樓供仔供女,有時又吹吹下吹到媽媽身上,吹到其他同事身上,吹吹下也不知吹到哪裏去了……
*****************************************************************
*****************************************************************
明天復活節金多寶,各位的希望又來啦!
本來打算放工買番條,馬會竟然關了門!
買不到六合彩,又去食雪條,食了雀巢的紅豆霸。比紅豆樂高級少許,紅豆較多和較大粒,奶味亦較重。幾好味。
突然想起,阿波蘿都有款比紅豆樂高級的紅豆雪條,好似叫紅豆霸。味道如何?太耐無食過,忘記了。

No comments: