Friday, April 25, 2008

病倒了

早前,我的手提電話壞壞地,現在竟然又無事,不過輪到我病倒了。

可能一直都有些問題,星期三晚同你地去食勁熱氣的泰國野,咁就發晒出來,哈哈哈))))

星期四放工後去了看醫生,去到家中附近的一間醫務所,哇,很多人呢!有成六七人在輪候中,都算啦,去登記先。點知姑娘同我講,主診醫生無番,由代診醫生負責,都算吧……跟住姑娘同我講,你現在要等多廿幾個人先到你……下!?估唔到私家診所都咁多人,除了街症,真係未試過等超過十位呢。廿幾人,五分鐘睇一位,都要兩個鐘吧。如果我回家抖抖,就不想再下來吧,但又無理由係到等兩個鐘。去睇另一家吧。
另一家不是連鎖式,醫生也較大,但同樣三日藥,要貴$50。去到,無人,即刻有得睇……

有輕微發燒,但其實現在精神上無乜野,照樣做野也可,本來今日醒來覺得好精神都打算番工,但一落床,唔得了,超累,行步路都怕跌到,結果請了一天病假。

一班同事本來計劃明天去燒烤,有得燒乳豬!看來我也去不成了,就算去到,都不能食燒烤食物吧……

因為我是賤人?賤命一條。去玩先來病。

No comments: