Sunday, February 06, 2011

兔年大吉

先祝大家新年愉快,身體健康,萬事如意,未有拖拍的快D有拖拍,拍緊拖的快D結婚,結左婚的快D生仔,新一年賺多D。

未踏入兔年已經病了。年卅十看了一次醫生,年初三再看一次。

近日真係勁多人病。平日看開的醫生放假,年卅十求其找一間看吧。找了幾間,都很多人,有一間甚至叫我現在登記,四五小時候再來等。行行下見到一家等三四個便有得看,於是便幫襯了。不知那醫生醫術如何,但相信減肥技術一流!門面的照片,醫生是肥仔一名。入到去,竟是一個中等身型的男子。不過我都沒有心情去請教他的減肥法子。

好了一些,還未好晒,又或者係染到其他病啦,初三再看一次,睇番一個平時有睇開的。超多人。九點幾登記,話等三十幾個。十一點再落去等,結果都等到十二點先有得睇。我沒有甚麼咳,也沒有打噴。但四周等待的人都不斷咳呀咳,仲要唔戴口罩,真係頂。

過年睇醫生,加了價。睇了兩次,真係破財。希望快好啦。

No comments: