Sunday, May 13, 2012

濕笛笛的男厠

好急呀,沖入厠所,還未行到尿兜前,便已準備拉下褲鏈

Ooch...一跣……幸好身手敏捷,尚且保持平衡,否則就慘啦……

身為男生,有一件事實在不明白,為甚麼男厠的尿兜底下總是濕笛笛有攤液體?尿兜破裂?不會全部破裂吧……真不明白其他人怎樣去小便,難道是小弟天生異品射得較準?又唔見我去到濕笛笛……

這個又是一個惡性循環下的 positive feedback?當慢慢有一攤野係到,下一位仁兄就會企開D……咁樣又會更容易令到底下留下更大攤野……下一位又再企開D、再下一位又再企開D……我次次企到咁前,真係傻仔。

係男厠就有這情形?非也。早前去台灣,其中一個印象就係男厠較香港的乾爽得多!

某天去了一旅遊景點的洗手間,內裏有兩個溫馨提示,真係……

第一個:不要在臉盆洗腳,洗腳台在XXXXX

第二個:為他人設想,請行前多兩步。這一句就正正寫在尿兜之上……

噢……

2 comments:

Lo子 said...

http://urbanlegends.about.com/library/bl_fly_in_urinal.htm

deadfatboy said...

funny ^^