Monday, May 14, 2012

揮霍模式

我份人比較古板,覺得錢唔夠洗,一係就努力搵多D,一係就洗少D,借債渡日絕非正途。但歐洲人告訴我們,無錢洗當然要借,慳來幹甚麼?

看 wikipedia 的資料 http://en.wikipedia.org/wiki/1997_Asian_financial_crisis,當年 1997 亞洲金融風暴時,IMF 對受影響的國家推出援助計劃,條件是要求受影響政府緊縮開支。看你信邊套經濟理論啦,信凱恩斯那套,就簡直是狗屁不通,因為削減開支會減少經濟活動,陷入惡性循環之中。Anyway,形勢比人強,不能不低頭,亞洲諸國默默承受當中的苦與樂,事過境遷,現在各國也不錯,當年重創的俄羅斯、南韓等等現今經濟不知幾勁。

實情是歐美大國不想與亞洲各國一起承受這個惡果吧?但唔係索羅斯呢條美國粉腸,我們又會咁慘?

現今歐債危機,歐盟中只有德國較有錢,其他各國也在充闊佬。德國佬為了不想孭埋人地條數,當然要人家玩緊縮開支。但班歐洲佬食慣嘆慣,兩次世界大戰以來未捱過苦,睇報紙話希臘的公務員四十歲退休食長糧啦,又怎會像我們黃種人刻苦耐勞同你捱。希臘法國等支持緊縮開支的政府相繼下台,德國佬獨力難支吧?可憐辛勞的德國佬要養埋歐盟班大懶蛇。會否學美國佬咁印銀紙?哈哈哈,全世界攬住一齊死,真係 happy。

正如我之前所言,當有一部分人為了自身利益做出一些自私行為,大家的公德便會崩潰,步入道德淪亡的惡性循環。

我話,加快這惡性德環,是解救歐債危機的最佳法門。有一招殺著必定行得通,那就是自毁長城,對強國公民實施免簽證入境!歐盟好好同強國商量一下,開幾個城市試試看。LV、GUCCI、PRADA,以後直接去米蘭掃貨,唔好咁委屈來香港米蘭站啦。

這招對香港行得通,台灣行得通,日本311後亦用緊呢招,不妨一試。

原來無錢洗,仲有一條出路,難怪我只是一個普通打工仔。申請多幾張卡碌下先。

No comments: