Monday, November 26, 2007

被屈

比死人網上行屈左八十幾蚊,頂!很大部分原因是基於自己戇居,但對網上行的行銷手法極到不滿。

個多月前,死人網上行 sales 打來,宣傳甚麼 media.now.com.hk 和 moov.now.com.hk,免費試玩一個月,唔玩自己上網終止。我即時斬釘截鐵話無需要,但佢又話唔可以即刻在電話上終止,無耐屈服,心想遲 d 再終止吧。

我想大打都估到事件的發展,就是我忘了終止服務。打去和他理論,軟硬兼施也不能退回款項,我頂,一次也沒有玩過!正仆街。還出現兩種咀臉,又話甚麼當日沒得我同意是不可能申請服務,我頂佢個肺,當日明明是佢迫我要!去消委會投訴都無用吧,是我自己戇居忘記了終止,但真係一肚氣!

奉勸大家,下次死人網上行再有這類宣傳,若你無這個需要,記緊企硬!看看佢仲有乜辦法。合約完結,我會慎重考慮續唔續約。通天幹探都有講,因果報應。今日比你食我八十幾蚊,第日唔好怪我,當我記仇又好點都好,你作 gei 孽,怪得邊個。

真係肉痛,這個月大出血,出開有條路?而且很大很大部分也不是花在自己身上……就當種下因,看看幾時有果?hahahaaaa)))))))))))))))))))))))

No comments: