Sunday, October 18, 2009

派糖

無預過政府會派糖,就算派,幾年來的經驗,發覺最大得益者也不會是市民。
偏遠地區交通津貼?津貼給大欖隧道加價。
幼稚園學券?小型幼稚園結業,大規模的則加價。
注資入MPF?我無得益。最大得益也是保險公司吧,賺蝕都有錢收。
金融海嘯,我之前在mpf賺落的也倒蝕,又做左傻仔聽個代理講轉番保本先,結果回升無我份。每當看見紅色(代表蝕錢)的結算書,真是火上心頭。
送一百蚊慳電膽券?當初聽到都覺奇怪,要搞環保大把野好搞,大把新電器都慳電過舊電器,又安全d,倒不如資助貧窮老弱換新電器更好吧?又或者益下巴士公司,資助佢地換晒新車好過啦,果d舊車的廢氣真係恐怖。結果被揭發懷疑利益輸送。今次傳媒對特首好似鬆過甘乃威喎,唔係應該掉轉嗎?又一次看清傳媒。

買樓,我想這一世人都無乜本事。那個醫生+律師的一對,也供不起樓,或者是誇張了一些。但要搵幾多錢先供得起樓?
我供唔供得起?沒有認真計過。但我一家四口,就算預阿妹第時嫁出去,都無理由預自己孤獨終老吧?自己加埋老婆仔女加埋父母,起碼要預五六個人啦,無理由買兩三百呎掛?預五百呎吧。在天水圍也要一百萬。扣晒所有生活必要開支,勉強都可能得掛。但之後唔駛預自己會有乜娛樂。出街睇戲食飯?免問。旅行?發夢好啦。每個月辛辛苦苦賺來的,除了家用,就是奉獻給李生。仲有,要預家人自己來緊十幾廿年身壯力健。一個唔好彩有乜病,都唔知邊到搵錢來醫。一個唔該失業好幾個月,咁又點算?這個十幾廿年的重膽,我頂得住嗎?
衣食往行,這個「住」,得來不易。
有些人,說甚麼量力而為。無錢買市區,買新界。但這樣看來,莫講是新界,深圳河以北的都無本事買。無錢買樓?租樓lor!
無得著?有無得租衫?
無得食?租野食??

No comments: