Sunday, October 25, 2009

十年

最近 youtube 一段片,全城熱爆,不知大家有沒有看過?
按我看片
對白如下:
「我唔係無試過,我試過安份守己,日搏夜搏,賺o個一萬幾千。我試過。但出面o個班人,出面o個班人呀,佢地識建築識起樓咩?佢地只係攞少少錢出o黎,攞少少時間,炒起個樓市就不停係到賺大錢,咁叫公平咩?

你出去問下人,是但問一個人,問下佢地需要d乜野,佢地答案好簡單,只係需要一間好普通好普通gei樓。點解佢地要用成世人gei時間去供一層樓呀?因為d有錢佬係到玩野呀,越有錢就越有得玩呀!呢個世界公平咩,呢個世界公平咩!」

片段是節錄自十年前 (1999) 無線電視劇《創世記》,近日在網絡上熱起來。

套用落十年後的今日,依然適用。還有甚麼話好說?好聽的講,香港「安定」吧,難聽的,就是無進步。

當年董伯伯本著惻隱之心,希望安得廣廈千萬家,但既得利益者眼看身家插水,當然同你死過。自此,政府很多事情咪照顧有錢佬。市民?不打緊啦,市民無乜能力令政府倒台,但有錢佬有這個能力,通北京關係良好的更加有這個能力。

大陸高官都識慢慢來。人仔一下急升的話,喪失廉價勞動力這優勢,佢都好唔掂,所以懶理美國佬吠,我有我慢慢升。但慢慢來不等於乜都唔做。

香港現在就係乜都唔做,甚至火上加油。或者咁樣,佢地懂活用慢慢來吧。普選!?慢慢來啦,哈哈哈哈)))))))))))) 2017 後來個 2022......

已發展地區貧富差距最大,這是美譽嗎?
唔駛理。幾百萬小市民,who care??最重要是19個億萬富翁!

在 youtube 重溫了一些創世紀精華片段,又幾好睇。當年我覺得創世紀都幾閹悶,特別係下部《創世記II之天地有情》。人大左,心態唔同?還是精華特別好睇?

不過我想 CCTVB 現在無可能出到這些精警對白。一來自我審查,二來香港越來越多道德塔利班。看 youtube,創世記中有一段出現「頂你個肺」,今時今日,相信無可能出街。

電視劇,越來越與社會脫節。七十二家租客?有無搞公呀。現在乜世紀?當年七十二家房客的成功在反映民生不態。在這個世紀沒有好題材嗎?幹麼要炒冷飯??或者只當古裝片的延申……晚清、民初……之後咪到六七十年代 lor……

No comments: