Wednesday, January 18, 2006

我極度犯賤
我要作賤自己
哇哈哈哈哈哈哈)))))))

乜都唔想去諗唔想去理。

是死人?
是殭屍?Zombie?
是行屍走肉!這個詞語非常之好呢!

訓醒便會無野吧。

If xxxx, then xxx.

可惜這個世界唔係咁。

成年人的世界唔係咁。

有野?無野?有野?無野?

個天又呃人啦,哇哈哈。

如果有一天我死了,比我見到上帝,發現原來上帝確實存在,我會同佢講:「唔駛審啦,送我去地獄,因為我唔想見到你,你很討厭!」

3 comments:

Anonymous said...

我依家都覺得呢個世界有d討厭..不過我唔會作賤自己..呢個世界冇人有義務無條件對你好..d衰人對自己唔好根本唔係自己既控制範圍以內..所以係呢個時候應該唔好理d衰人..所以你都唔好理我.

deadfatboy said...

每個人都有好多問題。我情緒反覆唔係因為你或其他人對我唔好。只係當我想找個「就手」的朋友時,看似咁「就手」都唔理我。你令我覺得失落。

你唔係衰人。

你覺得我係衰人?

Anonymous said...

唔理唔算唔好嗎..令你失落唔算唔好嗎..對於你黎講我應該係一個衰人罷..有名俾你叫啦..btw我冇覺得你係衰人..我唔係講緊你.