Wednesday, January 18, 2006

團年飯

這篇本來是上星期貼的,一時大意,沒有 publish。

上星期四 (1月12日),公司食團年飯。其實只是同事們搞, AA 制的。我間公司,看似很傳統,但老闆們是沒有和員工食團飯的習慣呢!反而會有聖誕 Party…雙糧也是聖誕發放,不是農曆新年呢!

這是在公司第3次食團年飯了。三次以來,今次搞得最大,開了兩圍,有間房,仲有少少抽獎,哈哈,我抽中地鐵車票一張。多謝大家姐捐出車票作為禮物 ^^

和去年一樣,今年都是在柴灣昇悅漁港到搞。其中一個原因是平吧,千多元一圍,仲有間房呢。都無乜幾多次會再去那兒飲茶吧?

今 年團年無上兩年咁忙呢。記得去年,要加班,所以近近地在柴灣搞掂。前年則去西灣呢。那時都很忙,臨收工前,媽媽都要去印刷廠對藍紙。記得前年食團年飯那 晚很冷,食完團年飯後,和朋友由西環行出中環,海風吹埋來,很冷,很爽。那段路都有些懷念,那時讀港大,走果陣間中都會行出中環呢。畢業後幾個月再行,另 一番滋味。一路行,一路傾,越行越暖,很高興呢。可惜朋友以後都唔會再和我行吧。都無乜人會同我咁樣行法呢。

趁搬前,找日由柴灣行出來先

3 comments:

Anonymous said...

上年既團年飯..實在冇咩印象..
前年既團年飯..只記得係十度以下..好凍好凍..越行越快..行行下仲遇到某朋友既朋友..印象中個一次應該係我第一次行個一段路.

deadfatboy said...

下年的團年飯會係邊?

哇哈哈))))))))))))))

係葵芳?你之後由葵芳行出中環吧!我由葵芳行番屋企

哇哈哈哈哈)))))))))))))

Anonymous said...

唔行lu..又唔係港島區.