Tuesday, February 07, 2006

魔幻王國

星期六和伯伯carrie阿花judy阿hiu看了魔幻王國。沒有想像般好看呢。很多人都說這是套基督教電影。真的嗎?看戲後,去了食燒板燒,咁大個仔第一次呢。哈哈,幾特別,但唔抵食。也不算太熱氣,相信鋸扒熱氣得多。

最近駛了很多錢,主要是和親朋戚友飲飲食食。還好,有些少利是錢幫補。

今天一上班便聽到一個惡耗。過了身,早兩日才聽說情況好轉……

人生……

還記得他早兩個月上機前回公司,和我們說下次回來,便已搬了去新寫字樓。估唔到……

3 comments:

Anonymous said...

睇左某朋友既朋友既一段說話..令我諗起你..點解呢個世界有咁多消極既人..有時聽到見到大家咁樣真係有d辛苦..係咪我太天真..或許呢個世界根本就係咁樣..無論我講d咩講幾多次都唔可以令消極既人變得積極..唉..就係呢一句都已經好消極..anyway..生命好脆弱..唔好因為以前既野而浪費依家既時間..要好好珍惜每一日..要做一個健康d既人..你要做既係天使而唔係魔鬼..btw想講聲sorry..我覺得耐唔耐就應該同你講聲sorry.

deadfatboy said...

唔係你太天真,呢個世界真係唔應該咁樣。點解呢個世界變成咁?

你知道 sorry 點解嗎?你唔好同我講 sorry。亦都唔需要你同我講 sorry。ok?

Anonymous said...

我唔知點解會係咁樣..你都唔知我點會知..

咁你又知道sorry點解咩..你冇對我唔住..但係你大大話話都可能同我講過幾百句對唔住..你就當係我還番d對唔住俾你啦..我唔需要你講對唔住既時候你都講左咁多..咁你唔需要我講既時候我都一樣可以講..是嗎..

仲有..我話還..你話我還唔到唔駛我還..咁好啦..你唔駛我還既我就唔還..咁係咪唔還想講句sorry都唔得先..都唔明點解成日要同你爭論呢d話題..如果前世你係欠左我既話咁我諗我都欠你唔少.