Sunday, December 28, 2008

無聊

這個聖誕假期,除了狂睇戲睇碟,我做左一件我自己都覺得無聊透的事情。
就係睇左很多攝影 forum 的文章,都幾「有趣」。
以前我較常看這類 forum,主要想看看人家拍的照片。但近年,這類 forum 越來越少照片,主要都是吹水文章,講下買乜相機乜鏡頭,好無聊。
睇下睇下,無聊得來都幾搞笑。可以有人花數萬元(足足是我數個月的人工!),買了一台頂級相機,然後係 forum 到請教別人,這相機可唔可以用乜乜鏡頭,用左乜乜鏡頭係唔係無這個那個功能,諸如此類。係我眼中,就好似買了一台多功能、又昂貴的微波爐,然後才發覺微波爐是不可用來煲滾水。
又見過一些人,到了聖誕自己買/人地送了甚麼鏡皇機皇,就歡天喜地一番。擁有這個相機這個鏡頭,就好似完成了人生一大目標。
或者我當初買相機,去拍照,並唔係為左這些吧。不過我都好無用,當初的目標今天也未完成。
有時我係到想,好似他們般過活會唔會開心d?
買一個所謂機皇,幾個所謂鏡皇,話多唔多,話少唔少,動軋數萬元(買樓付首期也不夠,應該算是多還是少呢?)。這個數目,不少人在社會工作了一段日子,要拿其實也拿到出來(未必輕鬆,但也算可行),只是每個人價值觀不同,不是人人願意拿。
如果花了後,我真的會很開心很開心,心靈得到充實滿足,我也想去花。但我知我唔會。
看那些人的文章,寫得如此歡天喜地,究竟實際上他們的開心程度有幾高?
每個人對開心的睇法也不同吧,我也想過得更開心。

No comments: