Thursday, July 24, 2008

新相機

早幾日,我買了一台小型數碼相機,Fujifilm F100FD。
官方介紹

我本身有一台數碼單鏡相機,以及一台小型的數碼相機。那數碼相機是我大三畢業前購買的,原來已經五年了。那相機近一年來我甚少使用,主要是我媽媽去玩時帶去拍拍照。以現今的覺得,那相機真的很老爺,四百萬像素 (當年可是最高級的!),對焦超大聲,也很慢,室內、陰暗的地方,基乎對不到焦,我索性 set 去無限遠對焦算數,反正咁細台相機的景深也很長……雖然有著很多缺點,但其實優點也有不少,很內在的,不是單單兩三個字可以講出來,我也用來拍過很多很多照片。

其實我一直都有想過買多一台小型的,說實話,大機有大機的好處,細機也有細機的好處。不過不太想洗這些錢。

(很多人覺得數碼單反好專業,拍出來的照片較挸。但我老實同你講,兩者真係各有各好,單以畫面質素,大機一定係較好,但張相影得靚唔靚,係睇拿著相機果個人,唔係部相機。大機,物理結構上可以做到淺景深,即是大家見到相片中主體清楚,但背景化開的效果,很多人為之著迷,花成副薪水去買鏡皇都係為左這種效果。細機就算在同等光圈下,這效果都會弱得多,這是光學上的局限。不過我話你知,有時我都鍾意細機的「長景深」,即前後也清楚的相片。係大機,你要把光圈收細,但這樣快門就會很慢,手震就會很明顯。係細機,大光圈拍出來的景深也很長,大光圈下快門也較快,無咁易手震。所以真係各有好處的。講輕便,大機就望塵莫及啦。)

早前媽媽和親友去迪士尼 (我成家人都去過,係我未去過……),出發前一天把相機拿出來,發覺壞了。太老吧??媽媽又不想拿我那部大大台的相機去,於是我借了他一台菲林傻瓜機,相信拍出來的照片也不錯。但結果……

我媽媽拿去家附近的沖印店到沖曬,沖出來一 pat 屎咁,那老闆還說我的菲林有問題。我頂!還有成年先過期呀,就算過期菲林的效果也不會如此,真係當我唔識野。更可惡,就係佢把菲來剪爛了。我媽媽話個老闆話那幾格沖唔到所以剪了。有無搞錯,我沖過咁多次相都未試過咁,沖唔到都會有條屍比番人嘛!

據我估計,是屋村少人幫襯沖菲林,機內的藥水過期沖死段片!

平時我沖菲林的話都會走出九龍沖,因為轉做 CD 較平,而且貪佢客多藥水都新鮮D。今次真係……

反覆思量,還是把心一橫買一台數碼的吧,拍左堆相出來變左一 pat 屎實在難受。

五年後的技術,果然進步不少。操控很方便,真係傻瓜機。小小的機身也有 2.7 寸瑩幕,當年我那部只有 1.5,現在手電都大過佢。對焦也很快,比我那台單反更快 ( Pentax 出名慢,我那台還是幾代前的產物,購入時其實都已 fade out,不過用開龜速 dc,一買番來我都覺得對焦超快,哈哈哈哈),出街影相對唔到焦真係令人幾泄氣,所以這台不錯。富士,顏色表現同佢出品的菲林也幾相像,我覺得藍綠很出色!不過黃紅就差D…影人有點青,不過我還未試真,可能人像 mode 會好D。Face detection 好得意,那個對焦方框會跟著人面移動,除了人面對焦,還可對人面測光,咁樣就唔會影成黑面神吧。實在方便得很……

試玩了兩日,就比阿妹借左去,一借無回頭…… -___-~~

No comments: