Sunday, July 02, 2006

巴西輸了

好日都唔睇下波,挨眼訓上網睇巴西,結果真是令人失望。我很少睇波,但都講下一些感受吧。

之前很一些精華片段,見到朗拿度回勇了些少,還以為今仗會更加 fit。很多人亦想看巴西一報八年前失掉世界盃之恥吧?

上半場開始的十多分鐘,巴西搶到不少攻勢,還以為很快便會有入球。但逐漸形勢開始扭轉,中場慢慢被法國所控制。半場結速前開始替巴西擔心。結果終於在下半場被法國攻入一球,這比數一直維持到完場。

朗拿度表現實在令人失望。肥騰騰,跑唔郁,又唔去追波。比人輕輕爛截,他都無意卻去過佢,順勢跌低搏罰球便算。好彩球證都無咁易比佢得呈。記得以前睇佢真係好勁,邊有咁易比人 kick 跌,死都要帶住個波,失去平衡 lur lur 下又過了,過埋龍門,一射,入網。真係犀利。朗拿甸奴又係無乜表現,成日都比人夾甩個波。

反觀法國的斯丹真係回勇吧,都仲扭得下,比兩個夾住都不失波,搏得自由球或照過可也。挑起個波凌空控兩下,像踢毽似的,咁又過了。

雖然想巴西贏,但真係抵輸!

另一隊南美勁旅阿根廷亦飲恨於十二碼,四強全是歐洲球隊。德國意大利葡萄牙法國。

看精華片段,個人覺得四隊中德國最好吧。意大利也越踢越好。法國剛擊敗巴西,氣勢如虹,會再次奪冠?葡萄牙就不太睇好,上場和英格蘭也不是表現好吧,贏,是贏在一點幸運吧。冠軍是誰下星期自有分曉。

昨天和同事唱 k 時,唱了球迷奇遇記。咁多年來,最有印象的世界盃歌曲便是這首,順口,亦道出了很多實情吧。

自己第一次對世界盃有概念的一屆,是有阿根廷對巴西的,而且阿根廷贏了,捧盃。想查番係哪一年,但竟然查不到……我想是我記錯了,可能是 1990 年的,那年 16 強阿根廷贏了巴西,但在爭冠軍時,阿根廷以 0:1 敗給西德,西德奪盃。我的記性太差了吧?思緒混亂……

No comments: