Sunday, July 02, 2006

講耶穌

昨天乘地鐵去旺角途中,比個傳教士捉住了講耶穌。就是那類穿著恤衫西褲,打條 tie 的那類呢,有時會是西人,講廣東話很流俐的西人呢?知道是哪類嗎?

平日在街上遇上這類人,我通常 say 聲 hi 然後便衝衝離去。在讀大學時,在校園內也有人向我傳教 (但不是恤衫西褲那一類),有一兩次很無聊都和佢地傾左一陣。

昨天無辦法,在車箱內被抓住了。哈哈,傾一陣 lor。那人是中國人,看看他胸前的牌子,寫著「x 長老」,長老?這銜頭感覺怪怪的……

那人真係好唔掂,講野口窒窒,看讓子很驚青咁……大佬,我比個陌生人答撩我,不是應該我去驚嗎?最頂唔順就是講神愛世人,主好愛我地架。心想,主點愛我地呀?講就得架啦?若我不斷同我所愛的人講我好愛你架,好愛你架,愛你爱到發晒狂,咁人家係咪會愛我?人家係咪會信我愛佢?

我又同佢講下我對信仰、宗教的睇法。那人又沒甚麼回應,牛頭不答馬咀,只是不斷重覆主好愛世人……大家觀點不同不打緊呀,傾下都得 jei…你就只是不斷重覆你的神愛世人,耍我 jei。於是同佢講大家唔 arm 傾,他便離開了。

1 comment:

Anonymous said...

摩門教!!!
是基督教的異端吧?不被正統教會承認……
對不起,職業病發作。講完。