Wednesday, October 18, 2006

很累

朝早起床好似未訓醒咁
然後拖著又肥又重又疲倦的身軀回公司
做呀做呀做做做
然後又放工
放工都幾累
但咁早又訓唔著
hair下hair下hair 到累
咁又一日

***************************************************************************
***************************************************************************

這星期是發財的日子吧
工商銀行上市
六合彩多寶獎金三千五百萬

雖然明知靠工行賺錢的機會大過六合彩
但依然無入……
過唔到自己

迂腐!

***************************************************************************
***************************************************************************

你有壓力!我都有壓力!大家都有壓力!做乜要挑釁我!
哇哈哈哈哈哈哈)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
你知道我係乜人嗎!

無錯!
我係肥人
我係蠢人
我唔係人
哇哈哈哈哈哈))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

No comments: