Sunday, October 22, 2006

放‧逐

看了《放‧逐》。其實都唔算看了,因為我看唔晒,當電影還有十多分鐘便散場時,我便肚子痛……

若果你是鍾意看劇情的話,不用入場了,劇情很簡單。主題就是圍繞兄弟情吧,女觀眾或許會唔明?無錯,男人的友情,有時真係咁幼稚。正如男人不明白女人點解鍾意 Gucci、Prada,哈哈哈)))))))))

何超儀一角,就是表現出女人不明白男人的感情吧?但有一點不明白,他也知道張家輝出去是幹甚麼,為何當初不阻止,到死了才有咁大的反應呢?或許就和我一樣,理智上接受到、知道的事情,感情上真的是接受不了。

算啦,你不是來看劇情,你不是來看劇情,你不是來看劇情……

人生就是如些,充滿著巧合。命裏有時終須有,無啦啦又會接二連三碰上仇家,無啦啦又會冷手拾個熱煎堆,成頓金條送上門。無啦啦為左一個義字又去送羊入虎口。正如我無啦啦,還有十分鐘左右便肚痛看不到結尾。

成套片,都拍得男人很型。大家看到電影海報都覺得很型吧!連肥佬林雪都型了不笑,但都不時爆句笑話出來,很像他一貫的戲路。林雪究竟幾時上位呢?印象中我對佢第一個有印象的電影是暗戰 (事有湊巧,也是杜琪峯執導),那時他演一個嘍囉,開創標準嘍囉的典範?哈哈))))

最型都係吳震宇,無辦法吧,成班男角入面身型佢最 fit,張耀揚雖然仲 fit,但做得奸角太多,不太討好。係唔現實,但真係超型。四條麻甩佬係公園仔咬住支雪卡等目標;三個大男人係間房到槍戰,無一槍射中,但很有迫力;無晒子彈震宇拿起飛刀扮陸小鳳?槍戰後又展露出柔情一面幫手搬屋……哈哈))))

想想下,覺得拍到男角很像萬寶路的男人,西部 feel?講真食煙這事本身不型,是鏡頭下影到很影吧。鏡頭的威力真係勁!拍男士最型,萬寶路真係數一數二!拍女仔最靚,相信是日本的寫真集、AV 光碟的封面。尤其是 AV 吧,很多時都封面比起內裏的漂亮十倍以上,哈哈哈))))))))))

食煙,你地有人覺得型嗎?坦白說,除了萬寶路那男人以及電影外,我從未見過人食煙是有型的!甚至是討厭,樣衰格又衰!不知有沒有人有這個功力,把一個食魚蛋的男人/女人也拍到很有型有款?

**********************************************************************************
**********************************************************************************

夜晚又去了旺角食飯。朋友未到時,看見板前壽司不用等位呢,還以為可以一試。銅鑼灣的常常迫滿人呢。不過到了個多小時後準備食飯時,便已迫滿人了。哈哈,都想看看甚麼葫蘆賣甚麼藥,為何等咁耐都有咁多人等呢?

之後去了大家樂食火鍋,原以為咁早應無乜人?但原來人人都好似我地咁諗吧,哈哈,結果一間大家樂無位,去了另一間都要搭台呢。大家樂的火鍋越來越貴,如果一個人一鍋真係幾貴,去食任食的好過。兩個人食一鍋,正常情況下都飽的。一個人一鍋就超飽了。

咁又過了快樂的一天 ^^

1 comment:

Anonymous said...

好似係"再見阿郎"