Tuesday, November 15, 2011

宿營記

11月12日至13日,一行十人到曹公潭宿營。

大家上一次宿營是何時呢?想起來,我已是大學的迎生營了。再細想一下,發現每次宿營也和學校有關,例如中學時也參加了幾次班會搞的宿營,但一大班朋友自發搞去宿營,這還是第一次。

說來這次活動有段故,不過算啦,哈哈哈,大家第日要屈志恆食番餐!!!

之前天氣預告是陰天的,結果卻幾好天呢,藍天白雲,實在高興。

來到玩玩各種康樂設施,可能其他營友很多來自同一團體,他們自己有團體活動,因此玩康樂設施也不用輪候很久。射箭我都是第一次,瞄準時的感覺與想像分別很大呢,與 wii sport 相比分別更大,我有一箭射中正正中中的中心呢,哈哈哈,不是技術高超,純粹符碌。

之後無無聊聊鋤下大2,2后確實搞笑,夠膽係佢地幾個面前認2后,哈哈哈,如果當時臭機同鬈毛都係到,結果會更慘烈。我這次輸得少,唔係因為我鋤2勁,係因為我知道你地鋤2功力有幾強悍有幾狼死~~~

夜晚BBQ,環境幾好,食物差勁……那些扒呀雞翼呀又乾又無醃過……

難得有10人,當然要玩下狼人!不過大家想扮後生都唔得啦,玩了一陣,睡魔急 call……

我實在睡得不太好,醒了好幾次,第二日在雲遊似的。

康樂棋有幾耐無玩過?我都唔記得了,重拾童年回憶。我覺得打康樂棋也不算太差啦,但玩桌球我真是差得很。

總括來說我覺得幾好玩呀,不過食物就差D。下次我大家試下其他地方吧  :D

No comments: