Tuesday, November 15, 2011

四天假期

一連放了四天假期。

本來打算宿營後放一日休息下,後來寬頻話15號上來裝光纖,於是放多一日。

結果其實不是休息得很多,這兩日也沒有出街,叫做寫意地在家中搞呢搞路啦。

星期一遇上些少阻濟,加上要執野。早前維修寬頻,我問果個師傅第日裝光纖要搞乜,佢話我要搬開個櫃,因為頂住了個插座。

好,執空個櫃今日等師傅上來。

上到來這師傅一看,那個座通唔到光纖,而他又建議了我另一個方案。早知的話,不用花時間執櫃。白廢心機,突然想起沈佳宜的一句:「人生很多事情也是徒勞無功的。」

執空個櫃是小,把那些書本執番上去是大!分類、抹塵,搞下搞下,搞左成個下午……

很多書,我覺得呢一世都唔會再睇,例如量子力學、相對論,不過又唔捨得丟去。

有些書,我想去睇,但太深了,現在很難花太長時間去思考問題。

執下執下,發現一些櫃底的英文小說,甚麼老人與海、長腿叔叔、侏羅紀公園……有一段日子很愛看這些小說,覺得比 ERS 堂的好看得多,可能因為是自已揀唔係比老師迫去睇啦。其實我都睇幾多英文書,不過英文一直都係咁屎……

諗諗下,也不算白廢,起碼分好類,第時找書方便D

想起火星人的一句話,書,留番退左休慢慢睇。哈哈哈,但我怕到時沒有這個腦力去睇。

No comments: