Tuesday, June 27, 2006

繼續失眠

唔開心唔開心好鬼死唔開心……

繼續失眠,早上靠咖啡吊命。雖然深知另咖啡對我的作用不大,但和買天書的道理一樣,買個安心,哈哈哈哈哈))))))))))))))))))))))))))))))

好鬼死唔開心……

唔講啦
睇相


一大清早,很多雲呢



原來又打風,一號風球了。


黃昏時份,遠方的雲一層一層的,很有趣。

早幾日,好似是星期六吧,無線播映 Gundam Seed Destiny。我想應是第一集。第一集很吸引呢。一開場,主角的家人便被上集 Gundam Seed 的主角「誤殺」,埋下了往後 Destiny Vs Freedom 的伏線?不過 Gundam Seed 系列的故事我無乜認識呢,未看過。我想應是很受歡迎,賺很多錢吧?保守估計,各款比例的模型都出了超過 30 款吧?加上其他完成品、扭蛋……數之不盡……故事內機體又打,出模型都有排出,真懂賺錢!

呀啊啊啊呀呀呀呀發神經呀

No comments: