Sunday, June 04, 2006

累透了

由於要趕死線,上星期四、五真係很忙,晚間差不多八點才離開公司。星期五更早上八點幾番到去做野,一早九點臭機打來,講了兩句便收線,實在對不起。但點解之後找不到你呢?無乜事吧?

那兩日放工後,成個人都散晒。暈陀陀咁,但又不是眼訓……成個人都唔知點樣咁,精神很呆滯,回家的路上,腦袋一片空白,甚麼都不想去想,是靠意識 拖著疲累的軀殼回家吧。

星期六,也不是太遲起床呢,好似是十點幾吧。甚麼都不想做,在家中睇下碟,咁樣又過了一個下午。晚上很高興阿花陪我食飯呢 (還是我陪你?哇哈哈哈哈……),很多謝你 ^^,想找朋友食飯時,又找到,感覺真係好。

在銅鑼灣 Outback 鋸扒。想起去年,一大班人也去了 Outback 鋸扒,好似有我、Patrick、阿花、伯伯、Carrie 和 Jacky。那次好似無咁貴呢,是 Outback 加了價,還是不同地區價錢不同呢?今次在銅鑼灣,餐牌的標價好似比上次去時貴二三十元呢。去年那日,正好是 Harry Potter and the Half Blood Prince 剛出版,食完飯仲去了大眾入貨呢。明知早買實貴,但又想睇,無辦法。最後一集,我諗要下年暑假才出版吧?希望不會見好賣,出埋甚麼前傳後傳的玩意……

所有的疲累,到了今天星期天才發作。昨晚一點幾去訓,今天早上十點起了床,但又好似未訓醒咁…十一點又上床繼續訓,到了一點起床食飯。食飯後去游水,游了廿個直池,大約游了五十分鐘。回家時三點幾。睇下碟,到五點幾又覺得很累,又去訓,七點幾起身食飯。訓左好多咁,好耐無試過一天訓咁多。可能天氣不好都有影響吧?陰陰沉沉的天氣,很討厭。

公司的死線,不只一個,是一連串的……
這星期繼續非人生活

4 comments:

Anonymous said...

我星期六晚9-11都係銅鑼灣~

Anonymous said...

你要加油加油~~

Anonymous said...

過了這個星期應該好多了吧?0__0

deadfatboy said...

1. 衰人?
2. 多謝支持 ^^
3. 今日都已好多了,有心 ^^