Wednesday, December 20, 2006

新的時間表終於出爐,唉……為何不待放假後才出呢
加班?走人?唔理啦,走人,大家都 holiday mood
放工後去了遊蕩。
這個地方,應該是開心的地方吧,但為何令我如此難過。這兒勾起我很多往事,挑起我內心的憤怒!很嬲很嬲,點解!
看見富豪雪糕車,食個軟雪糕降火。真好味!掉垃圾,哇,乜事,涼浸浸。看看垃圾桶,桶邊有些神秘液體滴下來!Holy Shit!我頂你個肺,點解香港咁多核突佬 (係架啦,我係性別歧視,核突係核突佬唔係核突婆)!很噁心,令人作嘔
:(=~~
更加憤怒!
很唔鍾意這種感覺,唔鍾意這種明明我無錯但偏要我去受罪的感覺!鬼唔望這些核突佬無好下場。

********************************************************************************
********************************************************************************

為何「怒」和「恕」這兩字如此相像?「怒」,是會一次「又」一次?「恕」一定要用「口」講出來,得個「心」還未夠?
是要大家憤怒過後也要懂得去寬恕嗎?
甚麼是寛恕?
哇哈哈哈哈哈))))))))))))))))))))

No comments: