Sunday, September 24, 2006

麻甩佬間的友情

昨天乘坐巴士時,聽到身後兩個麻甩佬在高談闊論,突然相起幾年前與臭機乘小巴時的一番對話。

A:「葵芳有乜好行呀?」
B:「葵芳好多野行架」
A:「葵芳近定荃灣近呢?」
B:「當然是葵芳啦,去荃灣還要坐多兩個字。」(死肥仔按:其實是荃灣較近,只是巴士繞路。若以我行路的速度計,行去葵芳地鐵站比行去荃灣地鐵頭要花多兩個字。)
A:「葵芳有無衫褲鞋襪?我昨日係荃灣廣場,睇中了一對鞋呢,一千蚊,都幾貴。」
B:「屌,一千蚊?買馬仔啦。你懂買馬仔嗎?」
A:「唔買啦,拿去買對鞋,舒舒服服,幾好。拿去買馬仔,又輸了對鞋。到時錢又無,鞋又無。」
B:「實中喎,唔中下次再買lor。」
A:「比你買五次先中一次,我都已輸了五對鞋。這次唔中,我再買。唔中,又再買……。到了第五次,輸到怕了,唔去買,即是永遠都是輸。沉迷賭搏,自甘墮落!你都賭少D啦。」
B:「我星期五放假呀,一齊去行山吧?」
A:「點解有假放 Gei?」
B:「佢編到我果日放假咪有假放lor。」
A:「累呀,放假仲去行山?」
B:「唔累架,行山健康D開心D呀。」
A:「你唔夠開心?」
B:「係呀,我唔夠開心,所以去尋下開心。」
A:「早排才有人行山跌死呀。」
B:「我地行大帽山,無事架,唔會跌。」
A:「大帽山?我唔去啦,我以前都住大帽山果頭,成日行。住係錦田那邊,轉來轉去,行到暈陀陀。」
B:「哈哈,轉到暈陀陀。」
A:「你今朝咁早打比我做乜呀?我剛去了打籃球。」
B:「打籃球?哪兒打籃球?」
A:「我家有籃球呀,所以去了荃灣打籃球。你咁早八點幾打比我,去睇戲?」
B:「係呀早場平呀!」
A:「係啦,十蚊,很抵睇!」
B:「十蚊!你就想。三十蚊呀。」
A:「現在睇戲貴了咁多?我記得以前係大光明到睇,十蚊早場任睇!大光明呀,你知道大光明嗎?」
B:「我知,睇咸片那間吧。」
A:「不是呀,那是 XX」
(死肥仔按:我聽不清楚,但估到是邊間。大光明是以前荃灣區一間舊式戲院,即一間戲院內只有一兩個院,但每個院都很大那種。現在以執了,好似變了 Neway。另外荃灣有幾間戲院,由我知道甚麼是咸片的時候開始,那幾間都是只播咸片的。隨著近年碟仔及現在的 BT,專播咸片的戲院已式微吧,荃灣那幾間都好似執了。)
B:「哦。」
A:「現在睇咸片都唔駛入戲院啦。」
B:「係啦,買碟睇好過。」
A:「碟都唔駛買啦,網上睇幾萬隻任睇。三四五六七級乜都有得睇。」
B:「哇,幾萬隻,點睇呀。七級,有乜睇。」
A:「係呀。七級那些甚麼 SM,好鬼核突,睇到作嘔。」
B:「你都唔好睇咁多,睇得多,有諗女人,到時自尋煩惱。」
A:「我也很少看呀。無本事……係喎,你讀書讀到幾年班?」
B:「中四呀。」
A:「仲有無和同學聯絡?」
B:「無呀,失散了…」
……

就這樣,巴士也埋站下車了……
看看他們的模樣,一人是廿多歲,另一人則三十多吧。看來是新結交的朋友吧。

人越大,便覺越難結交交心的朋友。人大了,就是多了點東西。工作間的,可能是利害關係吧。男女間,就多了點私心吧。就算你自己無私,人家也可能覺得你有私。

男性和男性間的感情就是咁簡單。可以暢所欲言的……
異性間可以肝膽相照的,較少。

想起初中時,一天和臭機乘小巴回梨木樹時的情形。哈哈哈哈)))))))))))
你條死仔,電話成日飛去留言訊箱,搞乜野……

各位,大家也好好珍惜!

保重!

No comments: